פל"א חי אשדוד

לאור המצב פל"א חי סגור עד להודעה חדשה, יש להתעדכן דרך האתר.

המקום בו הטבע והאדם נפגשים! 

האם אתם מוכנים להרפתקה מיוחדת במינה? יעד ייחודי ומרגש בו תוכלו להתרשם מקרוב ממגוון בעלי חיים מדהימים, מזוחלים, בעלי כנף ועד אלפקות מלכותיות.

התכוננו לפגוש כמה יצורים יוצאי דופן! פל”א חי אשדוד הוא ביתם של מגוון בעלי חיים שיתפסו את דמיונכם ואתכם ביראת כבוד. בואו פנים אל פנים עם צבים ענקיים, אלפקות ידידותיות וגלו את עולמם המרתק של הזוחלים, קבלו מבט מקרוב על בעלי חיים מדהימים, למדו על בתי הגידול, התנהגותם ומאמצי השימור שלהם, וצרו זיכרונות בלתי נשכחים תוך כדי אינטראקציה איתם בסביבה בטוחה וחינוכית.

חוויות חינוכיות

 פל”א חי אשדוד הוא לא רק מקום לכיף, אלא גם הזדמנות ללמידה ייחודית לחובבי בעלי חיים בכל הגילאים. הצוות מלא הידע והמקסים שלנו מחויב לספק חוויות חינוכיות אינפורמטיביות ומרתקות המקדמים מודעות ושימור חיות הבר. מסיורים מודרכים ומפגש עם בעלי חיים ועד לסדנאות ופעילויות מעשיות, תהיה לכם הזדמנות להעמיק את הידע שלכם על החיות המדהימות הללו וחשיבותן בעולמנו.

כיף משפחתי

 פל”א חי אשדוד הוא יעד מושלם ליום כיף משפחתי! הביאו את הילדים שלכם ותנו להם לצאת להרפתקה מרגשת כשהם לומדים על בעלי חיים מרחבי העולם. עם מגוון פעילויות, כולל צפייה בהאכלה של בעלי החיים, אזורי ליטוף ומשחקים חינוכיים, ילדים בכל הגילאים ייהנו מביקור יוצא דופן וטיול משפחתי בלתי נשכח שייצור זיכרונות לכל החיים.

אין כניסה לבעלי חיים מלבד כלב שירות בהצגת תעודה.

(נמצא בתוך מתחם פארק אתגרים)לחצו לניווט

Waze

לחצו לרכישה