סיפורי מרק- ניסיון

"שבוע המרק" באשדוד חוזר

 

כשקר בחוץ, המרק חוזר לתפריט!

15 מסעדות באשדוד יוסיפו לתפריט שלהן מנת מרק מיוחדת למשך שבוע

במחיר של 10 ₪ בלבד

 

 

16-22.1.22 בינואר במגוון מסעדות אשדוד

 

 

מרק הוא פתרון מושלם לחורף הקר, הוא מזין, מחמם, משביע ומצטלם טוב לאינסטגרם. החברה לתיירות אשדוד החליטה לתת למרק מקום של כבוד ומקיימת זו השנה הרביעית את "שבוע המרק" באשדוד, בו 15 מסעדות בעיר יוסיפו לתפריט שלהן במשך שבוע מנת ספיישל של מרק שהשף או הבעלים אוהבים במיוחד. המרקים ימכרו במסעדות במהלך השבוע במחיר מיוחד של 10 ₪ בלבד.

בעיר אשדוד ימצאו המבקרים את המגוון הרחב ביותר של עמים ועדות. כתוצאה מכך, ב-"שבוע המרק" יככבו מרקים ממגוון רחב של עדות מוצא. במסעדת לוצ'נה ניתן לטעום מרק עדשים ומניסטרונה, בנמסטה ההודית יגישו מנה של דאל עדשים מסורתיבמפגש חברים – מרק שופרה בוכרי, מטילדה מציעה לנו את מרק בורשט רוסי , מסעדת פונצ' תציע את מרק הדגים ועוד מגוון מסעדות שיציעו, במסגרת הפסטיבל, מרקים מיוחדים שיהפכו את החורף לטעים וחמים.

ערב הגאלה לכבוד פתיחת הפסטיבל יתקיים ביום רביעי, 13 בינואר, בשעה 19:30 בבית אריה קלנג.

בתפריט: דוכני מרק של כל המסעדות המשתתפות יגישו טעימות של מרקים מחממים ומנחמים, מעדות שונות ובשלל טעמים, ובהמשך מופע של אביהו מדינה והשפית מאיה דרין עם סיפורים חמים מהמטבח שנצברו על פני עשרות שנות של עשייה קולינרית ענפה.

המסעדות המשתתפות בפסטיבל: לוצ'נה, אוטוקו, פיתה בסטה, ברבריני, רוסקו, אלבי, פונצ', ג'יג'י, מפגש חברים, פרדייז, סמוקאיט, מטילדה, נמסטה ,טמדה

"סיפורי מרק" – פסטיבל מרקים במסעדות אשדוד, 23-31 בינואר

ערב גאלה לפתיחה – 23 בינואר בשעה 19:30, בבית אריה קלנג (יאיר 2). מחיר לאדם: 100 ₪. מספר המקומות מוגבל.